وبلاگ

خانهاخبار سپاسافزایش موضوعات در بخش هنری دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی – ۱۹خرداد ۱۳۹۵

افزایش موضوعات در بخش هنری دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی – ۱۹خرداد ۱۳۹۵

افزایش موضوعات در بخش هنری دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی

 آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی در حال برگزاری است. در این حوزه محافل زیادی برگزار شده که هدف در این جشنواره شناسایی استعدادهای برتر در زمینه هنری است.

سربخش در این باره افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری این جشنواره نشان دادن امنیت در داخل کشور و حتی خارج از مرزها است که توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت می گیرد و با شیوه های مختلف هنری به تصویر کشیده خواهد شد.

مشاورهنری انجمن پیشکسوتان سپاس درباره آثار ارسالی تاکید کرد: کسانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند باید توجه زیادی به محورهای جشنواره داشته باشند و آثاری که ارتباطی با محورهای جشنواره نداشته باشد، بررسی نمی گردد.

او درباره موضوعات بخش هنری تصریح کرد:  امسال در بخش هنری بنا به درخواست های بی شماری که شرکت کننده ها در اولین جشنواره داشتند، دبیر جشنواره چند موضوع را در این بخش اضافه کرد که ازجمله : موشن گرافیک، کاریکاتور و انیمیشن بود. امید است امسال در این بخش ها آثار چشمگیری را شاهد باشیم.

سربخش ادامه داد: داوری هم پس از دسته بندی آثار در دو مرحله توسط داوران برجسته ای در این بخش ها به صورت جداگانه صورت می پذیرد و از آثار هر بخش یک اثر برگزیده و دو اثر تقدیری برگزیده خواهد شد

وی اظهار داشت: استقبال شرکت کننده ها در بخش هنری تا امروز بسیار چشمگیر بوده و علاوه بر آثار رسیده از شهرهای مختلف، چند اثر هم از خارج از کشور برای دبیرخانه ارسال گردیده است.

سربخش در پایان تاکید کرد: شرکت کنندگان در جشنواره دقت داشته باشند، مهلت ارسال آثار تا ۵ مرداد می باشد که این تاریخ  جا به جا نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در بخش «هنری» می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال آثار خود در قالب فیلم( مستند، کوتاه، داستانی)، فیلم نامه، کلیپ صوتی و تصویری ، عکس،ارتباط تصویری (پوستر، تصویر سازی و …)، موشن گرافیک، کاریکاتور، انیمیشن به پایگاه اینترنتی جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به نشانی www.jashnvareh-sepas.ir مراجعه نمایند.