وبلاگ

خانهاخبار سپاسبرگزاری اولین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه و رونمایی از کتاب کُر کرماشان و مستند هدهد- مهر ۱۳۹۴

برگزاری اولین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه و رونمایی از کتاب کُر کرماشان و مستند هدهد- مهر ۱۳۹۴

در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۴؛ اولین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه با مشارکت انجمن پیشکسوتان سپاس و با حضور جمعی از خانواده معظم و معزز شهدا، مسئولین، پیشکسوتان ۸سال دفاع مقدس، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در این یادواره پس از قرائت قرآن و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا سردار ریحانی فرمانده سپاه کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به میهمانان طی سخنانی اهداف یادواره را بیان فرمودند.سپس محسن شیرازی گزارش عملکرد انجمن پیشکسوتان سپاس را ارائه کردند و به نقش شهدا و پیشکسوتان اطلاعات به عنوان پاسداران گمنامی که نقش بسزایی در امنیت کشور داشتند اشاره نمودند.

بعد از آن سردار وحیدی رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح به نقش تمامی شهدای اطلاعات بویژه شهدای استان کرمانشاه و پایداری آنان در برابر تهدیداتی که توسط احزاب و گروهک های ضد انقلاب می شدند و بخصوص شهدایی مانند شهید منوچهر رضایی زنگنه که به عنوان عامل نفوذی به درون حزب منحله دمکرات نفوذ کردند و در نهایت به دست افراد همان حزب به شهادت رسیدند اشاره کردند. وی همچنین از مسئولین سپاه کرمانشاه و انجمن پیشکسوتان سپاس به مناسبت برگزاری چنین یادواره ای تقدیر و تشکر کردند.

یادآور میگردد در طول برگزاری مراسم سرود مخصوص یادواره به اجرا درآمد و همچنین وصیت نامه شهدا نیز توسط مجری قرائت میگردید.

در پایان نیز از کتاب کُر کرماشان(سرپَل یا سردار) و فیلم مستند زندگینامه شهید منوچهر رضایی زنگنه به نام (هُدهُد)  تهیه شده توسط انجمن پیشکسوتان سپاس رونمایی شد.