وبلاگ

خانهاخبار سپاسبرگزاری محفل تکریم بازماندگان شهید غلامعباس رضایی زنوز – ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

برگزاری محفل تکریم بازماندگان شهید غلامعباس رضایی زنوز – ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

محفل تکریم بازماندگان سرهنگ پاسدار جانباز شهید غلامعباس رضایی زنوز برگزار شد.

انجمن پیشکسوتان سپاس بیست و سومین محفل تکریم بازماندگان شهدای جامعه اطلاعاتی سپاه را به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ شهید غلامعباس رضایی زنوز و تجلیل از خانواده ایشان در روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور خانواده معظم ایشان، جمعی از همرزمان شهید و مسئولین انجمن سپاس با اجرای برنامه‌های متنوع مانند پخش کلیپ، خاطره‌گویی فرزند شهید، همرزمان و تجلیل از خانواده معظم این شهید در سالن آمفی تئاتر انجمن سپاس برگزار کرد.

ابتدای مراسم سردار شیرازی دبیر انجمن سپاس پس از خیر مقدم و خوش­آمدگویی به مدعوین و خانواده معظم شهید در سخنانی بیان کرد : پس از گذشت یک دهه از فعالیت‌های انجمن پیشکسوتان سپاس این توفیق نصیبمان شده که در جلسات متعدد در خدمت خانواده‌های معظم شهدا ، بازماندگان و پیشکسوتان اطلاعات و امنیت در سپاه پاسداران هستیم. ایشان هدف عمده انجمن را تکریم خانواده شهدا، اعتلا و حفظ نام و پاسداشت شهدا بر شمرد و ضمن اشاره به فعالیت‌های ده ساله انجمن سپاس بیان کردند: شهید رضایی یکی از شهدای گمنام عرصه اطلاعات و امنیت هستند که بعضاً خانواده‌هایشان تا سال‌ها از فعالیت‌های این عزیزان بی اطلاع هستند. شهید رضایی مصداق شهدایی هستند که حقیقتاٌ جانشان را برای کار و فعالیتشان گذاشتند و به پیمانی که بستند متعهد ماندند و ایستادگی کردند، به‌خصوص ایشان که مظلومانه شهید شدند. بحق نیروهای این چنینی شایسته هستند که بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

در ادامه دکتر فاضلی، فرمانده شهید رضایی زنوز؛ ضمن تشکر از انجمن سپاس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداعی خاطرات برای بازماندگان؛ چنین بیان کردند: شهید رضایی یکی از ارزشمندترین افرادی هستند که در طول خدمت همکار بنده بوده‌اند. ایشان ایده‌هایی را مطرح می‌کردند که با وجود محدودیت­‌های اجرایی محل کار تمامی آن‌ها را به نتیجه می‌رساندند. ایشان در عین جدیت بسیار با گذشت و با محبت بودند. شهید رضایی زنوز علی‌رغم بیماری بسیار سخت، حتی بعد از اولین عمل جراحی بلافاصله به محل کار بازگشتند. ایشان در انتخاب همکاران، همیشه بهترین‌ها را انتخاب می­‌کردند و نهالی که ایشان غرس کردند حالا درخت تنومندی شده است و برای ما افتخار بزرگی است که در کنار شهدای ارزشمند بودیم و ادامه دادن راه شهدا بار مسئولیت سنگینی است بر دوش ما.

در پایان مراسم پس از بیان خاطرات فرزند بزرگوار شهید؛ از خانواده معظم  ومحترم شهید رضایی زنوز تجلیل به عمل آمد. شهید غلامعباس رضایی زنوز در یکم بهمن ماه ۱۳۳۹ در شهرستان دورود متولد شد و در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۳۸۶ در اثر عارضه شیمیایی به درجه شهادت نائل شد.