وبلاگ

خانهاخبار سپاسحضور داوران سرشناس در دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی _ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

حضور داوران سرشناس در دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی _ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش مسئول واحد فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس هیئت داوران بخش فرهنگی دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی از بین پیشکسوتان این عرصه انتخاب شده اند.

به گفته خانم ذاکری، داورانی که جهت ارزیابی و داوری آثار در بخش فرهنگی انتخاب شده اند در زمینه داوری خود دارای تخصص می‌باشند و نیز  آثار بسیاری از آنها منتشر گردیده است. اسامی این داوران  پس از داوری و ارزیابی نهایی آثار، در سایت جشنواره به نشانی: jashnvareh-sepas.ir اعلام خواهد شد.

داوران محترم این دور از جشنواره پس از رایزنی با مراکز مختلف فرهنگی و کارشناسان صاحب نظر دعوت به همکاری شده‌اند و انجمن پیشکسوتان سپاس به عنوان بنیان گذار و مجری این جشنواره امیدوار است که به بهترین شکل ممکن از حضوراین داوران بنام بهره ببرد.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی می بایست آثار خود را با توجه به محورهای موضوعی مطرح شده و با توجه به شرایط ذکر شده به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس : jashnvareh@sepasngo.ir  ارسال نمایند.

وی اظهار داشت: هریک از شرکت کنندگان در بخش فرهنگی جشنواره می توانند حداکثر سه اثر به همراه ذکر نام اثر، موضوع، محور انتخابی و تاریخ خلق اثر ارسال نمایند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری هنرمندان و صاحبان قلم در این جشنواره گام بلندی در جهت نمایش رشادت های جبهه حق علیه باطل بویژه در عصر حاضر  و نیز تجلیل از شهدا به خصوص شهدای مدافع حریم اهل بیت و خانواده های گرانقدر آنها خواهد بود.

لازم به ذکر است دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی از ۶ اردیبهشت آغاز و تا ۵ مرداد ماه ادامه خواهد یافت. دومین دوره از جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با حمایت مرکز مستند حقیقت، دبیرخانه دائمی مجمع جهانی بیداری اسلامی،  بنیاد رسانه ای بیان و  موسسه فرهنگی هنری فرزندان روح الله برگزار خواهد شد.