وبلاگ

خانهاخبار سپاسرونمایی از دو کتاب هفت مرد از حالا و پرستوی هدایت در پنجمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس – مهر ۱۳۹۳

رونمایی از دو کتاب هفت مرد از حالا و پرستوی هدایت در پنجمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس – مهر ۱۳۹۳

در پنجمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس رونمایی شد:

در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۳، کتاب هفت مرد از حالا – اقتباسی آزاد از زندگی شهید علی(هادی) پاک جسم پور فرد به نویسندگی عباس کریمی و کتاب پرستوی هدایت – زندگی نامه شهید صادق بابایی به نویسندگی علی اکبر والایی توسط انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس رونمایی شد.

این مراسم با حضور خانواده این دو شهید در باغ موزه دفاع مقدس “محل برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس” برگزار شد.

همچنین در این مراسم خانم شمسی خسروی نویسنده دفاع مقدس و آقای جواد کامور بخشایش کارشناس ادبی، جمعی از همرزمان شهید، تیم مصاحبه گران، و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند.

در این مراسم نویسنده کتاب پرستوی هدایت ضمن تشکر از کمک ها و مساعدت های انجمن پیشکسوتان سپاس و تیم مصاحبه گر گفت : این کتاب بعد از یکسال زحمت با کمک‌های انجمن و مصاحبه گران پرونده شهید به نتیجه رسید. امیدوارم که در چاپ دوم کتاب به واسطه‌ی همکاری های بیشتر همرزمان و دوستان شهید این اثر را ارزنده‌تر به نگارش در بیاورند.

همچنین خواهر شهید پاک جسم پور فرد و فرزند شهید بابایی (مهدی بابایی) فرازی از کتاب شهیدان را در جمع خواندند و از دست اندر کاران انجمن برای چاپ این دو اثر ارزنده تقدیر و تشکر کردند. در انتها مسئول فرهنگی انجمن از مراحل چاپ کتاب “فعالیت‌ها و آثار انجمن” سخن گفتند.