وبلاگ

خانهاخبار سپاسرونمایی از کتاب‌های زندگی‌نامه شهیدان مجید و عبدالرضا لشکریان در خبرگزاری تسنیم – ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

رونمایی از کتاب‌های زندگی‌نامه شهیدان مجید و عبدالرضا لشکریان در خبرگزاری تسنیم – ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

مراسم رونمایی از دو کتاب تازه‌ منتشر شده از سوی انجمن سپاس با عناوین «کاک مجید» و «پرواز با مین جهنده» در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از دو کتاب تازه منتشر شده از سوی انجمن سپاس با عناوین «کاک مجید» شامل زندگی‌نامه شهید مجید لشکریان و «پرواز با مین جهنده» دربردارنده زندگی‌نامه و خاطرات شهید عبدالرضا لشکریان صبح فردا، ۱۱ مردادماه، در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا لشکریان برادر شهید، جواد کامور بخشایش از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و جمعی از اعضای خانواده و همرزمان این دو برادر شهید از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

کتاب «کاک مجید» نوشته شمسی خسروی است که در آن زندگی‌نامه شهید مجید لشکریان، از شهدای جامعه اطلاعات و امنیت کشور، به شکلی داستانی روایت شده است. در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: «اطراف را پاییدم. خبری از آن دو نبود. رفته بودند و خون از سینه عبدی می‌جوشید. چشمه‌ای سرخ‌رنگ و زلال را می‌مانست که از سینه مردی بجوشد. به عبدی گفتم که منافق‌ها در رفتند. عبدالرضا به زحمت سرش را روی زانوی من جابه جا کرد. پوتین پایش را از درد تو خاک‌ها کوبید. اسلحه را گرفت طرف من و گفت: بیا. دیگر نوبت توست. ادامه بده. ادامه بده. ادامه بده…

حمیدرضا رفت و بیرون در ایستاد. مجید سراسیمه دنبالش رفت. گونه‌هایش خیس بود.

-داداش عبدالرضا اسلحه‌اش را داد به من. گفت نوبت توست. ادامه بده…».

کتاب «پرواز با مین جهنده» نیز دربردارنده خاطرات درباره شهید عبدالرضا لشکریان است که به اهتمام نادره عزیزی نیک تدوین و گردآوری شده است.

مراسم رونمایی از کتاب‌های زندگی‌نامه و خاطرات شهیدان مجید و عبدالرضا لشکریان ساعت ۱۰ در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.